
Popularne gadżety reklamowe – o podkoszulkach z nadrukiem
Koszulki z nadrukiem to nie tylko popularna forma reklamy przedsiębiorstwa, ale także ciekawy pomysł na upominek dla bliskiej osoby. Jak można wykorzystać personalizowane koszulki? Jakie metody druku stosuje się w dzisiejszych czasach do produkcji tego typu t-shirtów?
Koszulki reklamowe i ich użycie nie tylko w marketingu
Podkoszulki są powszechnie stosowane w marketingu – służą do reklamy przedsiębiorstw, sprzedawanych produktów i szkoleń. T-shirt ze spersonalizowanym nadrukiem może być rozdawany partycypantom targów pracy lub eventów sportowych. Firmowe logo nadrukowane na t-shirt jest wyraźne i szybko przykuwa uwagę potencjalnych odbiorców. Koszulki z nadrukiem mogą także służyć integracji osób pracujących razem w organizacjach, np. jako element wspólnej identyfikacji ubierany w czasie eventów lub wyjazdów firmowych. Poza tym koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać do celów innych niż reklama – to idealny pomysł na upominek, między innymi z okazji Dnia Babci, zdania matury lub dnia imienin. Zabawa w gronie rodziny oraz przyjaciół zyska całkiem inny wymiar, jeśli każdy uczestnik przebiorą się w koszulki z dowcipnym nadrukiem.
Technologie nadruku na koszulkach reklamowych – czy są trwałe?
Koszulki reklamowe powstają przy wykorzystaniu najlepszych technologii nadruku. Głównie jest nim sitodruk, a więc metoda, w której pojedynczy kolor wzoru jest odzwierciedlony osobno na siatce, np. metalowej bądź z włókien. Następnie specjalna farba przeznaczona do odzieży jest przeciskana przez ten szablon. Powstałe tą metodą grafiki bądź teksty są niezwykle wytrzymałe – koszulki można prać wielokrotnie nie martwiąc się o zrujnowanie nadruku. Sitodruk umożliwia stosowanie w zasadzie dowolnego koloru, jak również uzyskanie przyciągających wzrok efektów, między innymi gradientów, przy czym opłaca się niesłychanie przy większych nakładach. Do nadruku na gadżetach reklamowych stosuje się też transfer cyfrowy, tampodruk, termodruk i flock. Termotransfer przydaje się do niskich druków – także jednej sztuki! Technologia ta polega na wgrzaniu na tkaninę folii flock albo flex. Ta metoda także wyróżnia się wysoką wytrzymałością.