
Popularne i lubiane gadżety reklamowe – breloki i smycze z nadrukiem
Budowa wizerunku marki to trudne zadanie, opierające się na przedsięwzięciach z zakresu różnorodnych dziedzin. Jedną z nich jest niewątpliwie wykorzystanie gadżetów promocyjnych, które mają wywołać skojarzenia z konkretną firmą. Te gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być przede wszystkim użyteczne – wówczas osoby nimi obdarowane będą korzystać z nich częściej, a dzięki temu będą pozytywnie kojarzyć daną markę. W związku z tym firmy wybierające tę formę reklamy zwykle zamawiają takie gadżety jak zeszyty, power banki czy okulary. Ogromnym powodzeniem mogą pochwalić się również breloki i smycze z własnym nadrukiem. Czy warto je kupić? Kiedy można je wykorzystać?
Smycze z nadrukiem. Czemu opłaca się na nie postawić?
Przyczyn popularności smyczy i breloków z nadrukiem nie trzeba daleko szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów wykorzystywanych w marketingu decydują w szczególności ich rozsądny koszt produkcji, zbliżony do na ogół paru polskich złotych za jedną sztukę. To powoduje, że bez narażania przedsiębiorstwa na niebotyczne koszty, można kupić ich dużą ilość. Jest to najistotniejsze dla podmiotów szykujących się na szeroko zakrojone działania reklamowe, opierające się m.in o wręczanie gadżetów dużej grupie osób, na przykład klientom marketu czy też odwiedzającym firmowy pawilon w czasie targów. Smycze z nadrukiem są także nieraz kupowane przez instytucje dla zatrudnionych w nich pracowników – pozwalają wygodnie nosić plakietki z ID oraz przepustki służące do otwierania drzwi.
Breloki z własnym nadrukiem – funkcjonalne gadżety
A co z brelokami? Najważniejszym powodem, dla którego właściciele firm chętnie wybierają breloki z logo jest ich potężna zaskakujące zróżnicowanie. Pośród nich są zarówno te służące jako zawieszka do kluczy, jak i produkty o wysokiej użyteczności, jak np. metry, latarki i otwieracze do butelek.