
Usługi SEO – kto wypromuje stronę w sieci?
Szukasz pełnej oferty usług SEO? Dobrze trafiłeś! Zajrzyj na http://tinyurl.com/zqpfzh4.
Przedsiębiorstwa oraz właściciele sklepów internetowych, którzy marzą o tym, żeby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zalecamy, to podjęcie starań na własną rękę. Nie posiadając doświadczenia w problematyce SEO i nie obserwując na bieżąco komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać prawidłowo i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugie podejście to utworzenie etatu dla specjalisty od SEO, jednak nie każda firma się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet wydzielony na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc speców od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od kreatywnego pisania, grafiki, kodowania oraz kampanii Google Ads, którzy służą merytoryczną pomocą w tych kwestiach.
Wybierz kompetentną i transparentną firmę SEO
Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru podmiotu, która podniesie naszą widoczność w SERPach? Radzimy wybrać firmę, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych czy reklamowych, z każdym rokiem wzrasta, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która działa od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, iż posiada ona duże doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować szerokie portfolio swoich poprzednich prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach publikują sekcję „Case study”. Przed podpisaniem umowy trzeba przeanalizować opisy takich przypadków, aby samemu przekonać się, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, a także to z jakimi problemami się mierzyła oraz dla jakich branż pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o harmonogramie prac na najbliższe tygodnie, a także dostarcza raporty z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Drugi nie do przecenienia aspekt to personalizacja oferty i dostosowanie strategii prac do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel dobrej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by dopytać o kolejne informacje o firmie, potrzebne do utworzenia dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można odszukać samodzielnie online, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej działaniach SEO i o najistotniejszych dla klienta towarach lub usługach, które potrzebuje wypromować.
Co o firmie SEO świadczy model rozliczenia jaki oferuje?
Nieufnie warto potraktować firmy SEO, które proponują rodzaj współpracy z opłatą za uzyskany wynik. W takim modelu opłata odbywa się wtedy, gdy frazy kluczowe zdobędą ustalone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 bądź do Top5). To wciąż całkiem popularny model rozliczeń, jednakże wiąże się z wysokim niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć natychmiastowe rezultaty za sprawą łamania zasad ustalonych przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm także nie ułatwia spełnienia obietnic składnych zleceniodawcy, w związku z tym rzetelna firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych wyników. Co do ceny za współpracę z firmą SEO, to sporadycznie bywa ona stała – często w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu konieczne jest zaangażowanie większego budżetu, aby wykonać wnikliwy audyt SEO, a potem wykonywać wszelkie wymienione w nim prace. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są dużo mniejsze.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]