
Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?
Dowiedz się więcej o ofercie agencji marketingowej Kraków, zajrzyj tu
Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się producentem, usługodawcą czy właścicielem sklepu, działania reklamowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, folderów, billboardów czy kalendarzy. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego, jak również opracuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on praktyki w organizacji targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę kompetentnej i harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie planu szkoleń czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich działań promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]