
Audyt SEO – pierwszy krok do wysokich pozycji w wyszukiwarce
Na http://tinyurl.com/ydg6uy59 zamówisz audyt SEO Kraków
Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt to kontrola przedsiębiorstwa, spółki bądź firmy pod kątem rozmaitych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, jak również analiza możliwości przyszłego rozwoju. Czym, mając na uwadze zacytowaną definicję, jest więc audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony www, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak szybkość ładowania się strony, meta opisy i tytuły, hierarchię nagłówków, kod strony i wiele innych elementów. Poza samym wykazaniem błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO powinny być zamieszczone także wskazówki co do rozwiązania wymienionych problemów.
Audyt SEO analizuje witrynę internetową pod względem dostępności, zgodności ze normami W3C, zawartości strony, jak również poprawności kodu. Ponadto sprawdzane jest również, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, by odnalazła ona wszelkie błędy na stronie i – co najważniejsze – zaproponowała rozwiązania, które pozwolą je naprawić.
Sygnały, że należy zamówić audyt SEO
Online znajduje się mnóstwo narzędzi oraz stron, przy użyciu których można w mgnieniu oka i bez ponoszenia żadnych kosztów wykonać audyt SEO witryny. Plusy tej opcji? Cena i szybkość. Wady? Całe mnóstwo. Darmowe narzędzia lub też okrojone dema z niewielką paletą opcji, nie są nieomylne. Jeśli już odkryją pewne uchybienia na stronie, to z pewnością nie wszystkie. Wiele pomyłek (m.in. w kodzie) zauważyć można jedynie podczas analizy przeprowadzonej nie przez oprogramowanie, a przez specjalistę w danej dziedzinie.
Na audyt SEO realizowany przez agencję oczekuje się w większości wypadków od kilkunastu dni do ok miesiąca. Okres na dostarczenie raportu powinien zostać sprecyzowany w umowie podpisanej z firmą, która podjęła się jego zrealizowania. Taki audyt pozwoli wykryć wszelkie kluczowe problemy występujące na stronie. Jeśli strona była postawiona na platformie pokroju Magento czy Shoper bądź na bezpłatnym szablonie, to rzeczy do poprawy może być wiele. Kiedy witryna powoli się ładuje, a na istotne dla klienta słowa kluczowe wyświetla się daleko poza pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to również są to oznaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest odpowiednim rozwiązaniem.
Audyt SEO – co wykaże, jeżeli będzie zrealizowany uważnie
Rzetelnie wykonany audyt SEO może ujawnić mnóstwo wad strony, m.in:
- niska prędkość ładowania się witryny w wersji mobilnej oraz desktopowej,
- błędy strony w wersji na komórki, takie jak nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
- brak tłumaczeń wersji językowych strony,
- nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
- problemy z dostępnością strony dla botów wyszukiwarek,
- powody słabej widoczności strony na słowa kluczowe,
- brak czy też niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
- brak metadanych,
- słaba jakość treści na stronie,
- jakość kodu witryny,
- faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
- brak albo niewłaściwa integracja z narzędziami Google (np. Google Search Console)
.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]