
Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
Jak wybrać agencję SEO. Zdobądź więcej wskazówek.
Jeśli prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu duża cześć klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy posłuchać podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Google podpowiada, jak znaleźć rzetelną firmę SEO
Nie da się ukryć, że cała branża SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozkwita właściwie tylko za dzięki Google. Mimo występowania licznych alternatyw, jak np. Baidu, Rambler czy też DuckDuckGo, wciąż najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie pozyskać widoczność w sieci, musi zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, z reguły jest to skomplikowane bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.
Najważniejsze cechy dobrej agencji SEO
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kilku punktach objaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- umiejętność oceny budżetu i czasu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją.
Przedstawicielka firmy Google zaznacza również, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą odczuwalne rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.