Garść informacji o pozycjonowaniu

Poznaj więcej szczegółów o pozycjonowaniu na seo4.net

Znamy 3 popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się zazwyczaj:
– miasto (przykładowo “saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Podgórze”)
– państwo (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do osób zamieszkujących w danym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest przydatna również wtedy, gdy firma ma mały budżet reklamowy i nie może konkurować na frazy bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Inny model pozycjonowania to trafne i sprawdzone rozwiązanie dla osób dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z daną branżą, ale również koszty reklamy w Google Ads znacznie się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też znacznie niższą konkurencję. Kluczowe jest także to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– buty sportowe Nike Revolution czarne sklep online,
– golarka Eldom G42 czarna,
– smartfon Samsung Galaxy A10 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne w szczególności dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą skuteczniej zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Zielone Świątki czy Dzień Kobiet. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Przeważnie należy zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową albo zmienioną treść witryny.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Najnowsze wpisy

Zastosowanie shuttersów w salonie i w sypialni

Shutters, czyli dekoracyjne okiennice wewnętrzne, kojarzą się najczęściej z wystrojem domów w stylu południowoamerykańskim lub tropikalnym. Tymczasem ten moduł osłony...

Kawa – co naleźy o niej wiedzieć

Dążysz do znalezienia znakomitej kawy lub herbaty? Sprawdź sklep online z kawą Pożegnanie z Afryką Wybór odpowiedniej kawy jest kluczowy...

Parking przy lotnisku – postój dla samochodu i inne usługi

Główne zalety lotów samolotem, które sprawiły, że tego rodzaju wyprawy zdobyły olbrzymie uznanie, to komfort, możliwość trafienia nawet w bardzo...

Mid-century modern – wnętrza dla wielbicieli stylistyki z lat 50. i 60

Już od kilku sezonów dostrzegamy wyraźne zainteresowanie wnętrzami i meblami w stylu mid-century modern. Na zamiłowanie do designu z tamtego...

Za duża, za mała lub cofnięta bródka – zabiegi korygujące kształt bródki

Zarówno kształt, jak i rozmiar bródki mają wpływ na postrzeganie naszej twarzy jako atrakcyjnej i symetrycznie zbudowanej. Cofnięta bródka o...