Pozycjonowanie sklepów i stron w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie stron internetowych to wielorakie działania dążących do poprawienia widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w efekcie prowadzi do zwiększenia liczby transakcji firmy. Innym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, produktu czy też usługi.
Google klasyfikuje wszystkie witryny internetowe w oparciu o prawie 200 najrozmaitszych faktorów. Efekt tej diagnozy determinuje to, na której pozycji strona czy jej podstrona pojawi się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uważają np. jakość treści, linkowanie (off-site i on-site), a także responsywność.
Wstukując w przeglądarkę Google dowolną frazę, internaucie ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najlepiej pasujące do szukanego hasła. Jakie strony pojawią się w SERP najwyżej? Przeważnie te, których treść jest niepowielona z innych witryn oraz odpowiednio wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też właściwie wykonane kodowanie, szybkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), a także liczba portali www kierujących linki do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – zleć je fachowcom z agencji SEO
Google systematycznie koryguje algorytm, zatem warto przekazać pozycjonowanie sklepów i stron internetowych zawodowcom. Właściwym wyborem jest agencja SEO mająca długoletnią praktykę w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale również marketingu internetowego i projektowania stron. Zlecając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które również zwiększą przychód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów internetowych?
Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług czy wyrobów firmy. Decydując się własna działalność nierozważnie jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją utworzyć, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi rywale nie śpią w staraniach o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk w przybliżeniu 97% klientów poszukuje w internecie informacji o lokalnych usługach, co jasno wskazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa szansę, że internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]